#baby

04:23

 Cześć wszystkim ! 
Jak za pewnie widać, nie było mnie tutaj dość długi czas.
Jest to spowodowane tym, że na świecie pojawił się mój mały mężczyzna :)
W najbliższym czasie dodam sporo nowości, ruszam od "nowa" :)

.....

Macierzyństwo - zastanawiam się kto wymyślił "urlop macierzyńskim " i nazwał ten piękny czas "urlopem" :D Nigdy nie myślałam, że dziecko może aż tak zmienić nasze życie. Zmieniają się priorytety, teraz już nie Ty jesteś na pierwszym miejscu, to On sprawia, że musi Ci się chcieć, to On kocha Cię bezgranicznie, to On uświadamia Ci jak ważne jest życie, dzięki Niemu wiesz, że jesteś naprawdę potrzebna.

.....

Mój malutki tak szybko się zmienia, że nawet nie wiem kiedy uciekły mi już 4 miesiące jego życia O.O zdecydowanie czas płynie za szybko !
















Brak komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.